MARKETING AUTOMATION

Der er en række præmisser der skal være til stede for at kunne arbejde med Marketing Automation – vi skal have styr på vores data. Vi skal have nogle kanaler vi kan kommunikere via. Der skal segmenteres og ikke skydes med spredhagl. Og vi skal have en idé om kunderejsen.

Lad os først blive klogere på hvad Marketing Automation er for en størrelse og dernæst kigge på delelementerne i præmisserne for at kunne arbejde med Marketing Automation, og til sidst hvilken platform vi skal bruge.

MARKETING AUTOMATION

Hvad er Marketing Automation? Vi separere fakta og myter.

LÆS MERE...

KUNDESEGMENTER

Selv simpel segmentering af dine kunder øger konverteringen.

LÆS MERE...

KUNDEDATA

Data er grundfundamentet for succes i din virksomhed.

LÆS MERE...

KUNDEREJSEN

Forstå kunderejsen og hold på din kunder i længere tid.

LÆS MERE...

KANALER

Flere kanaler øger omsætningen i din virksomhed.

LÆS MERE...

PLATFORM

Hvilken platform skal jeg vælge til min Marketing Automation?

LÆS MERE...